Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw oraz kolejność ich rozstrzygania
wtorek - sobota: godz. 8.00-16.00
niedziela: godz. 10.00-15.00
wtorek - sobota: godz. 9.00-17.00
niedziela: godz. 10.00-16.00
Przyjmowanie i załatwianie spraw oraz rozpatrywanie skarg i wniosków w Muzeum Filumenistycznym przebiega zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Sprawy wpływające do Muzeum są ewidencjonowane przez sekretariat a następnie przekazywane do właściwego działu. Po wpływie pisma do sekretariatu, jest ono przedkładane Dyrektorowi, który następnie je dekretuje - wskazuje dział lub pracownika odpowiedzialnego za merytoryczne załatwienie sprawy.
Muzeum rozpoznaje także sprawy wpływające za pośrednictwem poczty elektronicznej, jak również udziela informacji telefonicznie.
O kolejności rozstrzygania spraw decyduje data wpływu do jednostki.